Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
przed takim modelem. Dlaczego? - Bo dziecko jest w nim kompletnie ubezwłasnowolnione - tłumaczy. W rzeczywistości o wydaniu czy zaoszczędzeniu pieniędzy decydują rodzice, a dziecko jest w pozycji osoby proszącej. Nie ma tu miejsca na rozważenie "za" i "przeciw" oraz podliczenie, "ile mi zostanie, jeśli to kupię". Zadanie polega na tym, aby przekonać rodziców przymilnością, płaczem albo nękaniem. - W ten sposób dzieci uczą się technik perswazyjnych, swoistego żebractwa, a nie dojrzałych zachowań - ocenia Marek Zuber.

Nie zgadza się z nim prof. Maria Braun-Gałkowska. - Siedmio- czy ośmioletnie dziecko nie jest świadome wartości pieniędzy, dlatego nie należy mu ich dawać. Zaspokojenie potrzeb pociech jest
przed takim modelem. Dlaczego? - Bo dziecko jest w nim kompletnie ubezwłasnowolnione - tłumaczy. W rzeczywistości o wydaniu czy zaoszczędzeniu pieniędzy decydują rodzice, a dziecko jest w pozycji osoby proszącej. Nie ma tu miejsca na rozważenie "za" i "przeciw" oraz podliczenie, "ile mi zostanie, jeśli to kupię". Zadanie polega na tym, aby przekonać rodziców przymilnością, płaczem albo nękaniem. - W ten sposób dzieci uczą się technik perswazyjnych, swoistego żebractwa, a nie dojrzałych zachowań - ocenia Marek Zuber. <br><br>Nie zgadza się z nim prof. Maria Braun-Gałkowska. - Siedmio- czy ośmioletnie dziecko nie jest świadome wartości pieniędzy, dlatego nie należy mu ich dawać. Zaspokojenie potrzeb pociech jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego