Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy motoryzacyjne
Rok: 1999
transportowane są automatycznymi przenośnikami do magazynu wieżowego, a stamtąd kierowane do lakierni.
W lakierni nadwozia są myte, fosforowane, poddawane procesowi kataforezy, uszczelnianie, gruntowane farbą podkładową i na koniec lakierowane farbą nawierzchniową. W trosce o maksymalną ochronę środowiska stosuje się lakiery wodorozcieńczalne. Polakierowane nadwozia składowane są w magazynie, a później podwieszonym przenośnikiem transportowane do wydziału montażu końcowego.
W wydziale montażu końcowego łączy się poszczególne zespoły samochodu w całość. Wzdłuż głównej linii rozmieszczone są stanowiska montażu zespołów auta: silnika, drzwi, tablicy rozdzielczej, foteli. Na główną linię montażową trafiają we właściwe miejsce w ściśle określonym czasie, dzięki sterowanym komputerowo przenośnikom. Na końcu linii montażowej
transportowane są automatycznymi przenośnikami do magazynu wieżowego, a stamtąd kierowane do lakierni.<br>W lakierni nadwozia są myte, fosforowane, poddawane procesowi kataforezy, uszczelnianie, gruntowane farbą podkładową i na koniec lakierowane farbą nawierzchniową. W trosce o maksymalną ochronę środowiska stosuje się lakiery wodorozcieńczalne. Polakierowane nadwozia składowane są w magazynie, a później podwieszonym przenośnikiem transportowane do wydziału montażu końcowego.<br>W wydziale montażu końcowego łączy się poszczególne zespoły samochodu w całość. Wzdłuż głównej linii rozmieszczone są stanowiska montażu zespołów auta: silnika, drzwi, tablicy rozdzielczej, foteli. Na główną linię montażową trafiają we właściwe miejsce w ściśle określonym czasie, dzięki sterowanym komputerowo przenośnikom. Na końcu linii montażowej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego