Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
wypracowania silnika (nieszczelne tłoki, złe uszczelki łożysk w przegrodach skrzyni korbowej) w wyniku którego podciśnienia i nadciśnienia w skrzyni korbowej stały się zbyt małe. Silnik nie może już zresztą w takim przypadku dobrze pracować - nie tylko z powodu obniżanej sprawności pompy paliwowej.



PRZEPONA I ZAWORKI



Pomijając sposób wprawiania w ruch przepony, działanie pompy paliwowej w silnikach cztero- i dwusuwowych będzie takie same. Przy ruchach przepony w jedną i drugą stronę, paliwo zostaje zasysane ze zbiornika - otwiera się wtedy zaworek wlotowy, a następnie wytłaczane do gaźnika - otwiera się zaworek wylotowy.
Najczęstsze powody zmniejszonej wydajności pompy, te nieszczelne zaworki albo lekko przeciekająca lub
wypracowania silnika (nieszczelne tłoki, złe uszczelki łożysk w przegrodach skrzyni korbowej) w wyniku którego podciśnienia i nadciśnienia w skrzyni korbowej stały się zbyt małe. Silnik nie może już zresztą w takim przypadku dobrze pracować - nie tylko z powodu obniżanej sprawności pompy paliwowej. <br><br><br><br>&lt;tit&gt;PRZEPONA I ZAWORKI &lt;/&gt;<br><br><br><br>Pomijając sposób wprawiania w ruch przepony, działanie pompy paliwowej w silnikach cztero- i dwusuwowych będzie takie same. Przy ruchach przepony w jedną i drugą stronę, paliwo zostaje zasysane ze zbiornika - otwiera się wtedy zaworek wlotowy, a następnie wytłaczane do gaźnika - otwiera się zaworek wylotowy. <br>Najczęstsze powody zmniejszonej wydajności pompy, te nieszczelne zaworki albo lekko przeciekająca lub
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego