Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
cylindrowy leżący silnik (moment obrotowy 130 Nm przy 5000 obr./min, moc 98 KM). Kiedy zasiądzie się za sterem tak potężnego cruisera, od razu czuć jego potęgę. Motor pracuje równo i miarowo, a drgania są niemal nieodczuwalne. Silnik zaadaptowano ze znanego superturystycznego GL 1500 Gold Wing. Poddano go, oczywiście, drobnym przeróbkom. "Ostrzejsze" fazy rozrządu, inny układ wydechowy i aż sześć gaźników, z których każdy zasila swój cylinder. Ta jednostka napędowa to chyba najbardziej elastyczny silnik motocyklowy. Na ostatnim, piątym biegu można jeździć z prędkościami od 40 do ponad 200 km/h. Wystarczy zaledwie 1500 obr./min, aby Valkyrie posłusznie reagowała na
cylindrowy leżący silnik (moment obrotowy 130 Nm przy 5000 obr./min, moc 98 KM). Kiedy zasiądzie się za sterem tak potężnego cruisera, od razu czuć jego potęgę. Motor pracuje równo i miarowo, a drgania są niemal nieodczuwalne. Silnik zaadaptowano ze znanego superturystycznego GL 1500 Gold Wing. Poddano go, oczywiście, drobnym przeróbkom. "Ostrzejsze" fazy rozrządu, inny układ wydechowy i aż sześć gaźników, z których każdy zasila swój cylinder. Ta jednostka napędowa to chyba najbardziej elastyczny silnik motocyklowy. Na ostatnim, piątym biegu można jeździć z prędkościami od 40 do ponad 200 km/h. Wystarczy zaledwie 1500 obr./min, aby Valkyrie posłusznie reagowała na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego