Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
informacji.
W przypadku wprowadzenia do komunikatu treści o silnym ładunku afektywnym oraz łatwych w odbiorze, ich obecność może wpływać na przebieg procesów poznawczych, związanych z tworzeniem sądów wartościujących i determinujących komponent poznawczy postawy. Lokowanie czynników afektywnych w elementach wiadomości kodowanych ikonicznie zwiększa też możliwości ich efektywnego dekodowania w sytuacji, kiedy przetwarzanie komunikatu przebiega na płytkim poziomie. Istotność czynników afektywnych dla procesów oceniania oraz tworzenia postaw szczegółowo przedstawia Robert Zajonc. W jego ujęciu powstanie wniosków odnoszących się do obiektu, może być poprzedzone wydaniem oceny afektywnej lub przeżyciem stanu emocjonalnego związanego z obiektem.
Powstanie oceny obiektu bez analizy jego własności grozi ryzykiem jej
informacji. <br>W przypadku wprowadzenia do komunikatu treści o silnym ładunku afektywnym oraz łatwych w odbiorze, ich obecność może wpływać na przebieg procesów poznawczych, związanych z tworzeniem sądów wartościujących i determinujących komponent poznawczy postawy. Lokowanie czynników afektywnych w elementach wiadomości kodowanych ikonicznie zwiększa też możliwości ich efektywnego dekodowania w sytuacji, kiedy przetwarzanie komunikatu przebiega na płytkim poziomie. Istotność czynników afektywnych dla procesów oceniania oraz tworzenia postaw szczegółowo przedstawia Robert Zajonc. W jego ujęciu powstanie wniosków odnoszących się do obiektu, może być poprzedzone wydaniem oceny afektywnej lub przeżyciem stanu emocjonalnego związanego z obiektem. <br>Powstanie oceny obiektu bez analizy jego własności grozi ryzykiem jej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego