Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.21 (17)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
mówi Renata Gejło, rzecznik prasowy hipermarketów Géant.
A co przemiana marchewki oznacza dla producentów i dystrybutorów? Tu też rewolucji nie będzie. Jedyne co będzie musiało się zmienić, to opisy na opakowaniach wskazujące na to, że mamy do czynienia z owocem. Anna Kazmierczak z Mazowieckiej Giełdy Ogrodniczo-Rolnej więcej zmian nie przewiduje. Na warszawskich bazarkach sprzedawcy na wieść o marchewce tylko się uśmiechali. Przecież swoje wiedzą. Więc nadal będą ją układać między ziemniakami i cebulą.
- Te zapisy to czysta biurokracja. Ale lepiej rzucić się w wir wspólnej unijnej biurokracji niż tkwić w polskiej - Robert Gwiazdowski, ekonomista z Centrum im. A. Smitha jest
mówi Renata Gejło, rzecznik prasowy hipermarketów Géant.<br>A co przemiana marchewki oznacza dla producentów i dystrybutorów? Tu też rewolucji nie będzie. Jedyne co będzie musiało się zmienić, to opisy na opakowaniach wskazujące na to, że mamy do czynienia z owocem. Anna Kazmierczak z Mazowieckiej Giełdy Ogrodniczo-Rolnej więcej zmian nie przewiduje. Na warszawskich bazarkach sprzedawcy na wieść o marchewce tylko się uśmiechali. Przecież swoje wiedzą. Więc nadal będą ją układać między ziemniakami i cebulą.<br>&lt;q&gt;- Te zapisy to czysta biurokracja. Ale lepiej rzucić się w wir wspólnej unijnej biurokracji niż tkwić w polskiej&lt;/&gt; - Robert Gwiazdowski, ekonomista z Centrum im. A. Smitha jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego