Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
szwedzka firma branży elektrycznej, połączyła się ze swym głównym szwajcarskim konkurentem Brown Boveri.
Ważnym czynnikiem motywacyjnym dla przedsiębiorstw spoza EWG była chęć działania jako "insiders", czyli wewnątrz tego ugrupowania, oraz wzmocnienia swej pozycji we współpracy z firmami z regionu EWG. W niektórych przypadkach chodziło o próbę obrony swych pozycji przed przewidywanym zagrożeniem ze strony korporacji transnarodowych na rynkach krajowych tych firm po 1992r. W branży finansowej duże banki i firmy ubezpieczeniowe połączyły się z tego właśnie głównie powodu. Oto przykłady: w Niemczech - Dresdner Bank i Allianz, w Wielkiej Brytanii - Lloyds Bank i Abbey Life, we Francji - Banque National de Paris i
szwedzka firma branży elektrycznej, połączyła się ze swym głównym szwajcarskim konkurentem Brown Boveri.<br>Ważnym czynnikiem motywacyjnym dla przedsiębiorstw spoza EWG była chęć działania jako "insiders", czyli wewnątrz tego ugrupowania, oraz wzmocnienia swej pozycji we współpracy z firmami z regionu EWG. W niektórych przypadkach chodziło o próbę obrony swych pozycji przed przewidywanym zagrożeniem ze strony korporacji transnarodowych na rynkach krajowych tych firm po 1992r. W branży finansowej duże banki i firmy ubezpieczeniowe połączyły się z tego właśnie głównie powodu. Oto przykłady: w Niemczech - Dresdner Bank i Allianz, w Wielkiej Brytanii - Lloyds Bank i Abbey Life, we Francji - Banque National de Paris i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego