Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
środków kompozycji opartych na stosunkach wielkości. Wynika to z odmiennej perspektywy percepcji plakatu (jest on oglądany ze znacznej odległości, na tle typowym dla ekspozycji ulicznej) i reklamy prasowej. Ogląda się ją z reguły z odległości określonej sposobem trzymania gazety, a wzrok odbiorcy rzadko wychodzi poza czytane strony. Pojęcie stałej reklamowej, przy uwzględnieniu wielokodowego zapisu informacji w poszczególnych typach komunikatów, jest wtedy zbieżne z regułami opisującymi spójność przekazu tekstowego. Pozwala ono odbiorcy komunikatu określić oraz identyfikować w kontekście poprzednich ekspozycji punkt wyjścia wypowiedzi, odnieść jej argumentację do tematu głównego, a także identyfikować podział funkcji poszczególnych części przekazu do całości wypowiedzi. Stała reklamowa
środków kompozycji opartych na stosunkach wielkości. Wynika to z odmiennej perspektywy percepcji plakatu (jest on oglądany ze znacznej odległości, na tle typowym dla ekspozycji ulicznej) i reklamy prasowej. Ogląda się ją z reguły z odległości określonej sposobem trzymania gazety, a wzrok odbiorcy rzadko wychodzi poza czytane strony. Pojęcie stałej reklamowej, przy uwzględnieniu wielokodowego zapisu informacji w poszczególnych typach komunikatów, jest wtedy zbieżne z regułami opisującymi spójność przekazu tekstowego. Pozwala ono odbiorcy komunikatu określić oraz identyfikować w kontekście poprzednich <page nr=131> ekspozycji punkt wyjścia wypowiedzi, odnieść jej argumentację do tematu głównego, a także identyfikować podział funkcji poszczególnych części przekazu do całości wypowiedzi. Stała reklamowa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego