Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Płomyk
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1953
mm. Środek jej umieszczamy w haczyku, a końce przywiązujemy mocno do osi tylnej w miejscach widocznych na rysunku 2. Sznurek gumowy powinien być lekko napięty.
Przystępujemy następnie. do wykonania nadwozia. W tym celu wycinamy według rysunku 4 poprzeczne ścianki kształtowe - z grubej sztywnej tektury. Ścianki 1 i 10 przyklejamy i przybijamy do beleczek poprzecznych przedniej i tylnej - jak widzimy na rys. 3. Pozostałe ścianki przyklejamy klejem stolarskim lub "cristalcementem" (szybciej schnie) w odległościach podanych na rysunku. Gdy całość wyschnie, przystępujemy do przyklejania pokrycia - jest to najtrudniejsza praca. Używamy do tego kartonu. Przyklejamy poszczególne pasy podłużne: boczne, dach, maskę silnika, ściankę przednią
mm. Środek jej umieszczamy w haczyku, a końce przywiązujemy mocno do osi tylnej w miejscach widocznych na rysunku 2. Sznurek gumowy powinien być lekko napięty. <br>Przystępujemy następnie. do wykonania nadwozia. W tym celu wycinamy według rysunku 4 poprzeczne ścianki kształtowe - z grubej sztywnej tektury. Ścianki 1 i 10 przyklejamy i przybijamy do beleczek poprzecznych przedniej i tylnej - jak widzimy na rys. 3. Pozostałe ścianki przyklejamy klejem stolarskim lub "cristalcementem" (szybciej schnie) w odległościach podanych na rysunku. Gdy całość wyschnie, przystępujemy do przyklejania pokrycia - jest to najtrudniejsza praca. Używamy do tego kartonu. Przyklejamy poszczególne pasy podłużne: boczne, dach, maskę silnika, ściankę przednią
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego