Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
długoskokowy silnik (skok tłoka aż 113 mm) dysponuje niebagatelnym momentem obrotowym 134 Nm przy 2500 obr./min i mocą 63 KM przy 4000 obrotów. Zrezygnowano z wałków rozrządu w głowicy na rzecz długich popychaczy zaworowych z hydrauliczną regulacją luzów. W efekcie drgania docierające do reszty konstrukcji są nikłe, bardziej przypominają przyjemne pulsacje niż ostre wibracje znane z innych V-twinów. Napęd jest przenoszony z silnika na tylne koło przez wielotarczowe sprzęgło mokre i - tak jak w H-D - pasek zębaty. Honda F6C ma 6-cylindrowy leżący silnik (moment obrotowy 130 Nm przy 5000 obr./min, moc 98 KM). Kiedy zasiądzie się
długoskokowy silnik (skok tłoka aż 113 mm) dysponuje niebagatelnym momentem obrotowym 134 Nm przy 2500 obr./min i mocą 63 KM przy 4000 obrotów. Zrezygnowano z wałków rozrządu w głowicy na rzecz długich popychaczy zaworowych z hydrauliczną regulacją luzów. W efekcie drgania docierające do reszty konstrukcji są nikłe, bardziej przypominają przyjemne pulsacje niż ostre wibracje znane z innych V-twinów. Napęd jest przenoszony z silnika na tylne koło przez wielotarczowe sprzęgło mokre i - tak jak w H-D - pasek zębaty. Honda F6C ma 6-cylindrowy leżący silnik (moment obrotowy 130 Nm przy 5000 obr./min, moc 98 KM). Kiedy zasiądzie się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego