Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
normalnie, a jednocześnie nie bratać się z resztą muzycznej sceny.
Po drugie, folkowe brzmienie gitary zwróciło uwagę na talent Johnny'ego Marra, który dość szybko zaczął znajdować zatrudnienie przy sesjach nagraniowych innych wykonawców. Lekkie, a jednak penetrujące uszy brzmienie Marr uzyskiwał dzięki gitarze Rickenbacker - firmowym znaku wspomnianej grupy The Byrds. Po punkowych szarżach i heavymetalowych szaleństwach brzmiało to jak powrót do natury. Johnny Marr: Świadomie nawiązujemy do stylistyki lat sześćdziesiątych. Następna dekada była okresem supremacji solistów, przestano komponować wspólnie. Nie podoba mi się ten styl tworzenia - uwielbiam nieprzewidywalność, a ta rodzi się tylko w pracy zespołowej". Gitarzysta dzięki swej grze stał się
normalnie, a jednocześnie nie bratać się z resztą muzycznej sceny.<br>Po drugie, folkowe brzmienie gitary zwróciło uwagę na talent Johnny'ego Marra, który dość szybko zaczął znajdować zatrudnienie przy sesjach nagraniowych innych wykonawców. Lekkie, a jednak penetrujące uszy brzmienie Marr uzyskiwał dzięki gitarze Rickenbacker - firmowym znaku wspomnianej grupy The Byrds. Po punkowych szarżach i heavymetalowych szaleństwach brzmiało to jak powrót do natury. Johnny Marr: Świadomie nawiązujemy do stylistyki lat sześćdziesiątych. Następna dekada była okresem supremacji solistów, przestano komponować wspólnie. Nie podoba mi się ten styl tworzenia - uwielbiam nieprzewidywalność, a ta rodzi się tylko w pracy zespołowej". Gitarzysta dzięki swej grze stał się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego