Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
okaże się, że tak naprawdę nie było się w czym zakochiwać. Nigdy nie osiąga się pełni.
Brak korekt i autokorekt powoduje, że rezultaty wcześniej wykonanej pracy nie wpływają w efektywny sposób na etapy następne. Pracując nad rozwiązaniami problemu nie możemy jednocześnie oceniać ich jakości i ich konsekwencji. Systematyczne korekty zmieniają punkt widzenia i pozwalają nabrać dystansu do poszczególnych wersji. Pozwalają także odraczać lub przyspieszać decyzje - w zależności od potrzeb. Powodują też, że jedne rozwiązania inspirują inne.
Zbiorowa odpowiedzialność - realizacja kampanii reklamowej zawsze napotyka momenty krytyczne. Ich pojawianie się wynika z natury problemu. Jeśli część z nich pozostaje zbyt długo nie rozwiązana - uniemożliwia
okaże się, że tak naprawdę nie było się w czym zakochiwać. Nigdy nie osiąga się pełni. <br>Brak korekt i autokorekt powoduje, że rezultaty wcześniej wykonanej pracy nie wpływają w efektywny sposób na etapy następne. Pracując nad rozwiązaniami problemu nie możemy jednocześnie oceniać ich jakości i ich konsekwencji. Systematyczne korekty zmieniają punkt widzenia i pozwalają nabrać dystansu do poszczególnych wersji. Pozwalają także odraczać lub przyspieszać decyzje - w zależności od potrzeb. Powodują też, że jedne rozwiązania inspirują inne. <br>Zbiorowa odpowiedzialność - realizacja kampanii reklamowej zawsze napotyka momenty krytyczne. Ich pojawianie się wynika z natury problemu. Jeśli część z nich pozostaje zbyt długo nie rozwiązana - uniemożliwia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego