Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
97 98


5
TY I TWÓJ DOM
W celu lepszego zrozumienia przez producentów oczekiwań konsumentów jest ważne aby wiedzieli kim są osoby kupujące ich produkty. Poniższy rozdział pomoże im zrozumieć Państwa preferencje i potrzeby. Jeśli z jakichkolwiek powodów woli Pan(i) nie odpowiadać na któreś z poniższych pytań proszę zostawić pustą kratkę i przejść do następnego. Nawet jeśli nie wypełnicie Państwo wszystkich punktów to i tak Wasza odpowiedź będzie dla nas bardzo cenna.
135. Który z poniższych przedziałów najlepiej opisuje łączne miesięczne dochody netto Państwa gospodarstwa domowego?
01 Mniej niż 400 zł
02 401 zł - 600 zł
03 601 zł - 800
97 98<br><br>&lt;gap&gt;<br>5<br>&lt;tit&gt;TY I TWÓJ DOM&lt;/&gt;<br>W celu lepszego zrozumienia przez producentów oczekiwań konsumentów jest ważne aby wiedzieli kim są osoby kupujące ich produkty. Poniższy rozdział pomoże im zrozumieć Państwa preferencje i potrzeby. Jeśli z jakichkolwiek powodów woli Pan(i) nie odpowiadać na któreś z poniższych pytań proszę zostawić pustą kratkę i przejść do następnego. Nawet jeśli nie wypełnicie Państwo wszystkich punktów to i tak Wasza odpowiedź będzie dla nas bardzo cenna.<br>135. Który z poniższych przedziałów najlepiej opisuje łączne miesięczne dochody netto Państwa gospodarstwa domowego?<br>01 Mniej niż 400 zł <br>02 401 zł - 600 zł <br>03 601 zł - 800
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego