Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
całkowicie skręconymi przednimi kołami opony dobijały przez chwilę do nadkoli.


OCENA KOŃCOWA

Wyłonienie faworyta spośród testowanych aut zależy od wymagań nabywcy. "XJ8" zapewnia niepowtarzalną atmosferę. Cadillac jest najtańszy (98 tys. DM) i ma najbogatsze wyposażenie seryjne. Niemieckie limuzyny są trochę do siebie podobne. W "740 i" i A8 4.2 quattro trudno doszukać się wad. Dodatkowo Audi dzięki układowi quattro ma niepowtarzalną trakcję. Nowa Klasa S to dobry samochód. Trochę dziwi, że ta konstrukcja nie wyróżnia się spośród starszych konkurentów. Mercedes zapewnia znakomity komfort jazdy, nie prowadzi się jednak tak pewnie jak BMW i Audi. Minus to także wysoka cena. Mercedes
całkowicie skręconymi przednimi kołami opony dobijały przez chwilę do nadkoli.<br><br><br>&lt;tit1&gt;OCENA KOŃCOWA&lt;/tit1&gt;<br><br>Wyłonienie faworyta spośród testowanych aut zależy od wymagań nabywcy. "XJ8" zapewnia niepowtarzalną atmosferę. Cadillac jest najtańszy (98 tys. DM) i ma najbogatsze wyposażenie seryjne. Niemieckie limuzyny są trochę do siebie podobne. W "740 i" i A8 4.2 quattro trudno doszukać się wad. Dodatkowo Audi dzięki układowi quattro ma niepowtarzalną trakcję. Nowa Klasa S to dobry samochód. Trochę dziwi, że ta konstrukcja nie wyróżnia się spośród starszych konkurentów. Mercedes zapewnia znakomity komfort jazdy, nie prowadzi się jednak tak pewnie jak BMW i Audi. Minus to także wysoka cena. Mercedes
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego