Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
Zawieszenie przedniego koła na tłoczonym widelcu trapezowym ze sprężyną śrubową, miękkie, dobrze resorowane siodło i hamulce szczękowe zapewniały wygodną i bezpieczną jazdę nawet na długich dystansach.
Najtańszy NSU Quick zużywał niewiele paliwa: przy prędkości maksymalnej 55 km/h zawartość siedmiolitrowego zbiornika wystarczała na 400 km! Do każdego motocykla producent dodawał ręczny sygnał dźwiękowy, bagażnik i podpórkę tylnego koła. W sieci sprzedaży NSU oprócz Quicka oferowano również nieco droższy model Pony o bardziej skomplikowanej konstrukcji. Zamiast rozrusznika typu rowerowego montowano w nim nożny "kickstarter" i trzystopniową skrzynię biegów. Ogółem wyprodukowano ponad 100 tysięcy egzemplarzy obu modeli.
Panu Markowi Prószyńskiemu dziękujemy za pomoc
Zawieszenie przedniego koła na tłoczonym widelcu trapezowym ze sprężyną śrubową, miękkie, dobrze resorowane siodło i hamulce szczękowe zapewniały wygodną i bezpieczną jazdę nawet na długich dystansach.<br>Najtańszy NSU Quick zużywał niewiele paliwa: przy prędkości maksymalnej 55 km/h zawartość siedmiolitrowego zbiornika wystarczała na 400 km! Do każdego motocykla producent dodawał ręczny sygnał dźwiękowy, bagażnik i podpórkę tylnego koła. W sieci sprzedaży NSU oprócz Quicka oferowano również nieco droższy model Pony o bardziej skomplikowanej konstrukcji. Zamiast rozrusznika typu rowerowego montowano w nim nożny "kickstarter" i trzystopniową skrzynię biegów. Ogółem wyprodukowano ponad 100 tysięcy egzemplarzy obu modeli.<br>Panu Markowi Prószyńskiemu dziękujemy za pomoc
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego