Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
więc wypracować coś, co fachowcy od marketingu nazywają dobrą komunikacją z konsumentami. To zadanie szczególnie trudne, zwłaszcza w przypadku młodych ludzi, do których słabo przemawiają argumenty racjonalne (o zdrowiu, witaminach, braku konserwantów itp.). W ich przypadku trzeba grać na emocjach, wykorzystując naturalną skłonność do buntu czy chęć bycia modnym. Twórcy reklam umiejętnie zagrali na obu, kreując modę na picie Frugo do tego stopnia powszechną, że socjologowie zaczęli używać określenia "pokolenie Frugo".
Wszystko to już jednak przeszłość. Choć Frugo nie znikło z półek, mało który młody człowiek sięga dziś po butelki z "mocno owocową" zawartością. Co się stało?
Zdaniem Jerzego Nowotarskiego, producent
więc wypracować coś, co fachowcy od marketingu nazywają dobrą komunikacją z konsumentami. To zadanie szczególnie trudne, zwłaszcza w przypadku młodych ludzi, do których słabo przemawiają argumenty racjonalne (o zdrowiu, witaminach, braku konserwantów itp.). W ich przypadku trzeba grać na emocjach, wykorzystując naturalną skłonność do buntu czy chęć bycia modnym. Twórcy reklam umiejętnie zagrali na obu, kreując modę na picie Frugo do tego stopnia powszechną, że socjologowie zaczęli używać określenia "pokolenie Frugo". <br>Wszystko to już jednak przeszłość. Choć Frugo nie znikło z półek, mało który młody człowiek sięga dziś po butelki z "mocno owocową" zawartością. Co się stało? <br>Zdaniem Jerzego Nowotarskiego, producent
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego