Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Gazeta Lubuska
Nr: 07.11
Miejsce wydania: Zielona Góra
Rok: 2005
robić, by dana marka była dobrze postrzegana - wylicza Ryszard Jakubiuk, prezes zarządu V&S Luksusowa z Zielonej Góry. Przypomnijmy, że firma kiedyś nazywała się Lubuska Wytwórnia Wódek Gatunkowych "Polmos". Związanie nazwy przedsiębiorstwa z jej sztandarowym produktem to też zabieg mający na celu lepszą promocję marki.
- W naszej branży trudno o reklamę. Nie możemy pokazywać wódki w telewizji, prasie. Tylko w centrach sprzedaży - dodaje R. Jakubiuk.
Ostatnie badania rynku sprawiły, że Luksusowa trochę się zmieniła. Od 17 marca ma bardziej wysmukłą butelkę i inną etykietę - czerwoną zamiast białoszarej. Klienci orzekli, że w nowej szacie produkt będzie uchodzić za jeszcze bardziej... luksusowy. Zmienił
robić, by dana marka była dobrze postrzegana - wylicza Ryszard Jakubiuk, prezes zarządu V&amp;S Luksusowa z Zielonej Góry. Przypomnijmy, że firma kiedyś nazywała się Lubuska Wytwórnia Wódek Gatunkowych "Polmos". Związanie nazwy przedsiębiorstwa z jej sztandarowym produktem to też zabieg mający na celu lepszą promocję marki. <br>- W naszej branży trudno o reklamę. Nie możemy pokazywać wódki w telewizji, prasie. Tylko w centrach sprzedaży - dodaje R. Jakubiuk. <br>Ostatnie badania rynku sprawiły, że Luksusowa trochę się zmieniła. Od 17 marca ma bardziej wysmukłą butelkę i inną etykietę - czerwoną zamiast białoszarej. Klienci orzekli, że w nowej szacie produkt będzie uchodzić za jeszcze bardziej... luksusowy. Zmienił
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego