Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowy niekontrolowane Radio TOK FM
Rok: 2001
to nie jest pytanie trudne, w telewizji, trafiło do telewizji pięćdziesiąt sześć procent wszystkich pieniędzy przeznaczonych na reklamę w Polsce, czyli o cztery punkty procentowe więcej niż w dziewięćdziesiątym siódmym roku, tak, wynika z raportu Businesssman Magazine, w minionym roku na reklamę w telewizji, na reklamę w prasie, radiu, na reklamę zewnętrzną przeznaczono blisko jeden miliard czterysta milionów dolarów, rok wcześniej to było dziewięćset milionów dolarów, straszna kasa, prawda, jeden miliard czterysta milionów, nie sądziłem, że to jest aż tak dużo.
Więc chcieliśmy dzisiaj z państwem porozmawiać o tej reklamie, czym jest dla państwa taka reklama, przede wszystkim telewizyjna, już ograniczmy
to nie jest pytanie trudne, w telewizji, trafiło do telewizji pięćdziesiąt sześć procent wszystkich pieniędzy przeznaczonych na reklamę w Polsce, czyli o cztery punkty procentowe więcej niż w dziewięćdziesiątym siódmym roku, tak, wynika z raportu Businesssman Magazine, w minionym roku na reklamę w telewizji, na reklamę w prasie, radiu, na reklamę zewnętrzną przeznaczono blisko jeden miliard czterysta milionów dolarów, rok wcześniej to było dziewięćset milionów dolarów, straszna kasa, prawda, jeden miliard czterysta milionów, nie sądziłem, że to jest aż tak dużo. <br>Więc chcieliśmy dzisiaj z państwem porozmawiać o tej reklamie, czym jest dla państwa taka reklama, przede wszystkim telewizyjna, już ograniczmy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego