Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
norm regulujących działania promocyjne przedsiębiorstw trzeba zwrócić uwagę na to, że jeśli chodzi o przepisy prawne wiążące się z ochroną konsumentów, to można wśród nich wyróżnić takie, które chronią wszystkich konsumentów i takie, które zapewniają szczególną ochronę wybranym ich grupom. Przede wszystkim dotyczy to dzieci, które są szczególnie wrażliwe na reklamę. Potwierdziły to liczne badania dotyczące oddziaływania reklamy na dzieci także w Polsce. Z badań amerykańskich, przeprowadzonych w latach siedemdziesiątych wynika, że 40% małych dzieci w wieku 57 lat nie odróżnia filmów reklamowych od pozostałych pozycji programu telewizyjnego.
Regulacja prawna dotycząca promocji jest także odbiciem różnego rodzaju przepisów odnoszących się do
norm regulujących działania promocyjne przedsiębiorstw trzeba zwrócić uwagę na to, że jeśli chodzi o przepisy prawne wiążące się z ochroną konsumentów, to można wśród nich wyróżnić takie, które chronią wszystkich konsumentów i takie, które zapewniają szczególną ochronę wybranym ich grupom. Przede wszystkim dotyczy to dzieci, które są szczególnie wrażliwe na reklamę. Potwierdziły to liczne badania dotyczące oddziaływania reklamy na dzieci także w Polsce. Z badań amerykańskich, przeprowadzonych w latach siedemdziesiątych wynika, że 40% małych dzieci w wieku 57 lat nie odróżnia filmów reklamowych od pozostałych pozycji programu telewizyjnego.<br>Regulacja prawna dotycząca promocji jest także odbiciem różnego rodzaju przepisów odnoszących się do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego