Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Europejska miała zaskarżyć Włochy do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości, jednak szanse na szybkie podjęcie tej sprawy oceniano jako małe.
Innymi międzynarodowymi aktami prawnymi dotyczącymi regulacji działań promocyjnych także w Polsce są:
- dyrektywa Rady Ministrów EWG z 10 września 1984 r. w sprawie ujednolicenia przepisów prawa państw członkowskich o wprowadzającej w błąd reklamie,
- dyrektywa Rady Ministrów EWG z 3 października 1989 r. w sprawie ujednolicenia określonych przepisów prawa państw członkowskich w prowadzeniu działalności telewizyjnej.
Bezpośrednie znaczenie tych unormowań prawnych dla Polski wynika stąd, że Polska po podpisaniu 16 grudnia 1991r. umowy o stowarzyszeniu z EWG (obecnie Unią Europejską) jest zobowiązana do stopniowego dostosowywania
Europejska miała zaskarżyć Włochy do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości, jednak szanse na szybkie podjęcie tej sprawy oceniano jako małe.<br>Innymi międzynarodowymi aktami prawnymi dotyczącymi regulacji działań promocyjnych także w Polsce są:<br>- dyrektywa Rady Ministrów EWG z 10 września 1984 r. w sprawie ujednolicenia przepisów prawa państw członkowskich o wprowadzającej w błąd reklamie,<br>- dyrektywa Rady Ministrów EWG z 3 października 1989 r. w sprawie ujednolicenia określonych przepisów prawa państw członkowskich w prowadzeniu działalności telewizyjnej.<br>Bezpośrednie znaczenie tych unormowań prawnych dla Polski wynika stąd, że Polska po podpisaniu 16 grudnia 1991r. umowy o stowarzyszeniu z EWG (obecnie Unią Europejską) jest zobowiązana do stopniowego dostosowywania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego