Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
2001.
Jury Ogólnopolskiego i Międzynarodowego Festiwalu Reklam uznało zgłoszone prace za niereprezentatywne i nie przyznało nagród w wielu kategoriach.
- Poziom tego festiwalu był dramatycznie zły. Nie oznacza to, że reklama w Polsce jest zła, ale że festiwal okazał się absolutnie niereprezentatywny dla branży - stwierdził przewodniczący jury Grzegorz Kiszluk.
Najlepszym filmem reklamowym okazał się obraz "Frugo. Śmieciarze" (zgłoszony przez Pro Production), uhonorowany Złotym Tytanem. Najlepszą kampanią reklamową 2000 roku, uhonorowaną Srebrnym Tytanem - kampania Idea POP (Young & Rubicam).
Tegoroczne Tytany miały być przyznawane w ośmiu kategoriach: kampanii reklamowej, filmu reklamowego, reklamy prasowej, radiowej, zewęrznej, wydarzenia promocyjnego, reklamy internetowej oraz reklamy społecznej. Niestety pula
2001.<br>Jury Ogólnopolskiego i Międzynarodowego Festiwalu Reklam uznało zgłoszone prace za niereprezentatywne i nie przyznało nagród w wielu kategoriach.<br>- Poziom tego festiwalu był dramatycznie zły. Nie oznacza to, że reklama w Polsce jest zła, ale że festiwal okazał się absolutnie niereprezentatywny dla branży - stwierdził przewodniczący jury Grzegorz Kiszluk.<br>Najlepszym filmem reklamowym okazał się obraz "Frugo. Śmieciarze" (zgłoszony przez Pro Production), uhonorowany Złotym Tytanem. Najlepszą kampanią reklamową 2000 roku, uhonorowaną Srebrnym Tytanem - kampania Idea POP (Young &amp; Rubicam).<br>Tegoroczne Tytany miały być przyznawane w ośmiu kategoriach: kampanii reklamowej, filmu reklamowego, reklamy prasowej, radiowej, zewęrznej, wydarzenia promocyjnego, reklamy internetowej oraz reklamy społecznej. Niestety pula
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego