Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Gazeta Wyborcza
Nr: 250
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1997
Polsatu zbliżał się do wskaźnika I Programu TVP już we wrześniu, ale nie uzyskał zdecydowanej przewagi. To że telewizja komercyjna jest chętniej oglądana niż publiczna, to na Zachodzie norma. - Ale Polsat osiągnął ten sukces po trzech latach, podczas gdy niemieckiemu RTL zajęło to dziesięć lat - mówi Piotr Fajks, szef biura reklamy Polsatu. Czy stacja Zygmunta Solorza utrzyma przewagę? Przedstawiciele telewizji publicznej zapewniają, że łatwo nie zrezygnują. A TVN? Po wielkiej kampanii reklamowej i niespełna trzech tygodniach nadawania jej wskaźnik oglądalności wynosi ok. 4 proc
Polsatu zbliżał się do wskaźnika I Programu TVP już we wrześniu, ale nie uzyskał zdecydowanej przewagi. To że telewizja komercyjna jest chętniej oglądana niż publiczna, to na Zachodzie norma. - Ale Polsat osiągnął ten sukces po trzech latach, podczas gdy niemieckiemu RTL zajęło to dziesięć lat - mówi Piotr Fajks, szef biura reklamy Polsatu. Czy stacja Zygmunta Solorza utrzyma przewagę? Przedstawiciele telewizji publicznej zapewniają, że łatwo nie zrezygnują. A TVN? Po wielkiej kampanii reklamowej i niespełna trzech tygodniach nadawania jej wskaźnik oglądalności wynosi ok. 4 proc
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego