Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
zakres wykorzystywania środków przekazu. Dotyczy to zwłaszcza środków przekazu o dużym zasięgu oddziaływania, a więc przede wszystkim telewizji. Ograniczenia takie mogą dotyczyć jednego kraju lub mieć charakter międzynarodowy. Przykładem ograniczeń tego drugiego typu może być Europejska konwencja o telewizji bez granic i dyrektywy Rady Ministrów oraz Komisji UE.
Zagadnienia dotyczące reklamy i sponsoringu w Europejskiej konwencji o telewizji bez granic występują w rozdz. III i IV i są związane z następującymi problemami:

Ogólne zasady reklamy telewizyjnej

Reklama powinna być rzetelna i uczciwa. Reklama nie powinna wprowadzać w błąd ani przynosić szkody interesom konsumentów. Reklama adresowana do dzieci lub wykorzystująca dzieci w
zakres wykorzystywania środków przekazu. Dotyczy to zwłaszcza środków przekazu o dużym zasięgu oddziaływania, a więc przede wszystkim telewizji. Ograniczenia takie mogą dotyczyć jednego kraju lub mieć charakter międzynarodowy. Przykładem ograniczeń tego drugiego typu może być Europejska konwencja o telewizji bez granic i dyrektywy Rady Ministrów oraz Komisji UE.<br>Zagadnienia dotyczące reklamy i sponsoringu w Europejskiej konwencji o telewizji bez granic występują w rozdz. III i IV i są związane z następującymi problemami:<br><br>&lt;tit&gt;Ogólne zasady reklamy telewizyjnej&lt;/&gt;<br><br>Reklama powinna być rzetelna i uczciwa. Reklama nie powinna wprowadzać w błąd ani przynosić szkody interesom konsumentów. Reklama adresowana do dzieci lub wykorzystująca dzieci w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego