Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 10.07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Różański

FOT. (C) KRZYS MYSTKOWSKI/KFP

Autorzy poufnego dokumentu (fragment obok) zaznaczają, że 4,6 mln euro za kilometr to maksymalna cena, jaką państwo powinno zapłacić firmie GTC. Raport kończy się jednoznaczną konkluzją: - Generalna Dyrekcja w przypadku niezmniejszenia przez GTC ceny 1 km autostrady do 4,6 mln euro nie rekomenduje ministrowi infrastruktury podpisania umowy koncesyjnej.
Dlaczego więc podpisano tak niekorzystną dla skarbu państwa umowę, na którą nie chciał się zgodzić żaden rząd, włącznie z rządem Millera? Nieco światła rzuciły na to wydarzenia ostatnich dni. Wyszło bowiem na jaw, że tuż przed podpisaniem sierpniowej umowy jeden z udziałowców GTC - Bank Gospodarki
Różański&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>FOT. (C) KRZYS MYSTKOWSKI/KFP<br><br>Autorzy poufnego dokumentu (fragment obok) zaznaczają, że 4,6 mln euro za kilometr to maksymalna cena, jaką państwo powinno zapłacić firmie &lt;name type="org"&gt;GTC&lt;/&gt;. Raport kończy się jednoznaczną konkluzją: - &lt;name type="org"&gt;Generalna Dyrekcja&lt;/&gt; w przypadku &lt;orig&gt;niezmniejszenia&lt;/&gt; przez &lt;name type="org"&gt;GTC&lt;/&gt; ceny 1 km autostrady do 4,6 mln euro nie rekomenduje ministrowi infrastruktury podpisania umowy koncesyjnej.<br>Dlaczego więc podpisano tak niekorzystną dla skarbu państwa umowę, na którą nie chciał się zgodzić żaden rząd, włącznie z rządem &lt;name type="person"&gt;Millera&lt;/&gt;? Nieco światła rzuciły na to wydarzenia ostatnich dni. Wyszło bowiem na jaw, że tuż przed podpisaniem sierpniowej umowy jeden z udziałowców &lt;name type="org"&gt;GTC&lt;/&gt; - &lt;name type="org"&gt;Bank Gospodarki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego