Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 26.12
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
i turystyki?
Konieczne jest wypromowanie całego regionu jako marki. Przyjazd w te rejony powinien się stać rodzajem snobizmu. Dlatego w miejsce turystyki masowej warto upowszechniać modną na świecie turystykę kwalifikowaną - mówi prof. Krzysztof Młynarczyk z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Podczas gdy Kanał Bydgoski i jego okolice już zyskały europejską renomę (przyjeżdżają tu kajakarze z całego świata), o szlaku Krutyni nie wiedzą nawet turyści z Polski. Na zabetonowanych plażach Istrii nie można wsadzić igły między leżaki, a tymczasem polskie biura sprzedają jedynie 43 proc. wszystkich ofert turystycznych napływających z Mazur. Milion turystów odwiedzających region w ciągu roku stanowi zaledwie połowę tego
i turystyki?<br>Konieczne jest wypromowanie całego regionu jako marki. Przyjazd w te rejony powinien się stać rodzajem snobizmu. Dlatego w miejsce turystyki masowej warto upowszechniać modną na świecie turystykę kwalifikowaną - mówi prof. Krzysztof Młynarczyk z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Podczas gdy Kanał Bydgoski i jego okolice już zyskały europejską renomę (przyjeżdżają tu kajakarze z całego świata), o szlaku Krutyni nie wiedzą nawet turyści z Polski. Na zabetonowanych plażach Istrii nie można wsadzić igły między leżaki, a tymczasem polskie biura sprzedają jedynie 43 proc. wszystkich ofert turystycznych napływających z Mazur. Milion turystów odwiedzających region w ciągu roku stanowi zaledwie połowę tego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego