Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 27.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
estakad, po których każdego dnia poruszają się setki tysięcy warszawiaków narażając zdrowie i życie. Teraz jest szansa, że wiosną rozpoczną się pierwsze prace modernizacyjne przy najbardziej zaniedbanych konstrukcjach drogowych. Problem w tym, że - zdaniem drogowców - na kompleksowe remonty zniszczonych wiaduktów potrzeba co najmniej 70 mln zł rocznie. Tymczasem na wszystkie renowacje drogowe w stolicy ZDM otrzyma w 2002 r. prawdopodobnie tylko o 10 mln zł więcej. Dyrektor Zarządu Dróg Tomasz Szawłowski wyliczył, że program ratowania stanu technicznego warszawskich estakad potrwa nie krócej niż pięć lat. A więc ostrożnie szacując pochłonie od 350 do 400 mln zł. Biorąc pod uwagę możliwości budżetu
estakad, po których każdego dnia poruszają się setki tysięcy warszawiaków narażając zdrowie i życie. Teraz jest szansa, że wiosną rozpoczną się pierwsze prace modernizacyjne przy najbardziej zaniedbanych konstrukcjach drogowych. Problem w tym, że - zdaniem drogowców - na kompleksowe remonty zniszczonych wiaduktów potrzeba co najmniej 70 mln zł rocznie. Tymczasem na wszystkie renowacje drogowe w stolicy ZDM otrzyma w 2002 r. prawdopodobnie tylko o 10 mln zł więcej. Dyrektor Zarządu Dróg Tomasz Szawłowski wyliczył, że program ratowania stanu technicznego warszawskich estakad potrwa nie krócej niż pięć lat. A więc ostrożnie szacując pochłonie od 350 do 400 mln zł. Biorąc pod uwagę możliwości budżetu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego