Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
Niemiec, Włoch, Bułgarii, Węgier i Polski, które na 11 scenach prezentowały swoje najciekawsze przedstawienia, zawierające ostrą, bardzo gorzką diagnozę współczesnego świata.
Różniące się estetyką i stylami interpretacji przedstawienia imponowały odważnym przekraczaniem granic teatru, znajdowaniem nowych, zaskakujących odmian scenicznego język i prowokacjami wobec widzów przywykłych do klasycznej interpretacji dramatu. Prezentację polskiego repertuaru rozpoczęło przedstawienie "Dybuk" według Dramatu Szymon Anskiego i noweli Hanny Krall, w reżyserii Krzysztofa Warlikowkiego. Widzowie obejrzeli także najnowsze inscenizacje Jerzego Grzegorzewskiego i Krystian Lupy. Cykl granicznych spektakli zainaugurował wstrząsająca brazylijska "Apokalipsa 1,11" w reżyserii Antoni Arujo, grana w nietypowej scenerii - w więzieniu w Wołowie. Apokalipsa przedstawia wędrówkę głównego
Niemiec, Włoch, Bułgarii, Węgier i Polski, które na 11 scenach prezentowały swoje najciekawsze przedstawienia, zawierające ostrą, bardzo gorzką diagnozę współczesnego świata.<br>Różniące się estetyką i stylami interpretacji przedstawienia imponowały odważnym przekraczaniem granic teatru, znajdowaniem nowych, zaskakujących odmian scenicznego język i prowokacjami wobec widzów przywykłych do klasycznej interpretacji dramatu. Prezentację polskiego repertuaru rozpoczęło przedstawienie "Dybuk" według Dramatu Szymon Anskiego i noweli Hanny Krall, w reżyserii Krzysztofa Warlikowkiego. Widzowie obejrzeli także najnowsze inscenizacje Jerzego Grzegorzewskiego i Krystian Lupy. Cykl granicznych spektakli zainaugurował wstrząsająca brazylijska "Apokalipsa 1,11" w reżyserii Antoni Arujo, grana w nietypowej scenerii - w więzieniu w Wołowie. Apokalipsa przedstawia wędrówkę głównego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego