Typ tekstu: Książka
Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych
Rok: 2004
11.



Największa grupa respondentów (59,4%) zmieniła swoje zachowania konsumenckie i zaczęła kupować lepsze, tzn. droższe napoje spirytusowe. Mniejsza, ale także liczna grupa zwiększyła swoje zakupy mocnych alkoholi. Jak można przypuszczać, zmiana struktury cen wiąże się też ze zmianami w zakupach piwa i wina - w przypadku tego pierwszego 27,9% respondentów zmniejszyło zwoje zakupy, w przypadku drugiego odsetek kupujących mniej jest nawet wyższy - 34,9%. Tylko 9,1% badanych kupujących napoje alkoholowe stwierdziło, że w ich zachowaniach konsumenckich nie nastąpiły żadne zmiany.
Badanych poproszono o ocenę, jakie mogą być ich zdaniem konsekwencje obniżenia cen wódek. Przedstawiono im listę możliwych konsekwencji, zarówno
11. <br><br>&lt;gap reason="tab"&gt;<br><br>Największa grupa respondentów (59,4%) zmieniła swoje zachowania konsumenckie i zaczęła kupować lepsze, tzn. droższe napoje spirytusowe. Mniejsza, ale także liczna grupa zwiększyła swoje zakupy mocnych alkoholi. Jak można przypuszczać, zmiana struktury cen wiąże się też ze zmianami w zakupach piwa i wina - w przypadku tego pierwszego 27,9% respondentów zmniejszyło zwoje zakupy, w przypadku drugiego odsetek kupujących mniej jest nawet wyższy - 34,9%. Tylko 9,1% badanych kupujących napoje alkoholowe stwierdziło, że w ich zachowaniach konsumenckich nie nastąpiły żadne zmiany.<br>Badanych poproszono o ocenę, jakie mogą być ich zdaniem konsekwencje obniżenia cen wódek. Przedstawiono im listę możliwych konsekwencji, zarówno
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego