Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
równie naturalnego i zwyczajnego jak telewizja. Surfują po nim godzinami. Na reklamę i kierowane do nich oferty reagują w sposób bardzo emocjonalny, więc łatwo zdobyć ich lojalność. Co więcej, w Internecie najmniej to kosztuje. Nic dziwnego, że klubiki rosną.

Na internetowej stronie koncernu Danone powstał Klub Danonka. Dzieci lub ich rodzice mogą stąd ściągać gry, kolorowanki, internetowe pocztówki i puzzle. Producent liczy, że już oswojone z logo i marką dziecko bez trudu namówi opiekunów na zakup produktów ze smokiem. - To naprawdę działa - zapewnia Maciej Tesławski, specjalista od klubów lojalnościowych, który parę lat temu zakładał klub popularnej zabawki firmy Hasbro. - Dzieci pisały
równie naturalnego i zwyczajnego jak telewizja. Surfują po nim godzinami. Na reklamę i kierowane do nich oferty reagują w sposób bardzo emocjonalny, więc łatwo zdobyć ich lojalność. Co więcej, w Internecie najmniej to kosztuje. Nic dziwnego, że klubiki rosną.<br><br>Na internetowej stronie koncernu Danone powstał Klub Danonka. Dzieci lub ich rodzice mogą stąd ściągać gry, kolorowanki, internetowe pocztówki i puzzle. Producent liczy, że już oswojone z logo i marką dziecko bez trudu namówi opiekunów na zakup produktów ze smokiem. - To naprawdę działa - zapewnia Maciej Tesławski, specjalista od klubów lojalnościowych, który parę lat temu zakładał klub popularnej zabawki firmy Hasbro. - Dzieci pisały
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego