Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
rozprowadzane przez inne firmy działające na podobnych zasadach: Avon, Mary Kay, Nu Skin, ale szefowie korporacji nie chcieli tego. Być może jednak zwyciężyła czysta kalkulacja, oparta na znanej zasadzie amerykańskiego miliardera Paula Getty: "Lepiej mieć po jednym procencie z wysiłku stu ludzi niż 100 procent z własnego wysiłku". Wiosną 1959 roku Jay i Rich spotkali się w Charlevoix niedaleko Grand Rapids z siedmioma innymi liderami sieci Nutralite i namówili ich do stworzenia nowej struktury. DeVos i Van Andel stanęli od razu na jej szczycie. Firmę nazwano American Way Association, skracając szybko jej nazwę do Amway. Później dodano do niej firmowe logo
rozprowadzane przez inne firmy działające na podobnych zasadach: Avon, Mary Kay, Nu Skin, ale szefowie korporacji nie chcieli tego. Być może jednak zwyciężyła czysta kalkulacja, oparta na znanej zasadzie amerykańskiego miliardera Paula Getty: "Lepiej mieć po jednym procencie z wysiłku stu ludzi niż 100 procent z własnego wysiłku". Wiosną 1959 roku Jay i Rich spotkali się w Charlevoix niedaleko Grand Rapids z siedmioma innymi liderami sieci Nutralite i namówili ich do stworzenia nowej struktury. DeVos i Van Andel stanęli od razu na jej szczycie. Firmę nazwano American Way Association, skracając szybko jej nazwę do Amway. Później dodano do niej firmowe logo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego