malarstwa.<br> Uderza zadziwiająca, wnikliwa ścisłość i ostrość obserwacji w jego<br>studiach pejzaży, drzew, roślin, postaci przy coraz to przemieniającej<br>się wizjonerskiej imaginacji, podsycanej niezwykłą kulturą nie tylko<br>plastyczną, ale i literacką, z zadziwiającym przy tym wyczuciem<br>przeróżnych epok historycznych. Od pierwszych wpływów Grecji, którymi<br>nasiąknął za młodu, poprzez urzeczenie gotykiem, romańszczyzną, które<br>widzi oczami symbolisty końca XIX i początku XX wieku, o zadziwiających<br>perspektywach to przemieniających gotyk w las dziwnych roślin, to<br>widzianych jak poprzez krzyżujące się lustra kolumn gotyckich. Tu<br>znaleźć możemy również wpływy Dalekiego Wschodu, bogactwo baroku<br>przeżytego jego oczami. Wystarczy się wpatrzyć w ten gąszcz<br>niesamowitych syntez i