Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
całość procesu interpretacji i formułowania ocen. Instrumentalny charakter komunikacji reklamowej nie musi opisywać wszystkich etapów jej przebiegu. W stadiach końcowych i początkowych proces nie osiąga pełnego charakteru perswazyjnego.
Umotywowane nadawanie wiadomości zależy także od oceny cech odbiorcy przez nadawcę, co w odniesieniu do instrumentalnych form komunikacji, do których należy reklama, równoznaczne jest z określeniem cech grupy docelowej oraz systemu jej preferencji wobec produktu.
Dążąc do efektywnej komunikacji nadawca musi dysponować przesłankami pozwalającymi ocenić ilość posiadanych przez odbiorcę informacji, zarówno przed, jak i po przekazaniu wiadomości. W przypadku zakładanej przez nadawcę rozbieżności między tymi stanami, przekaz powinien być tak konstruowany, by tę
całość procesu interpretacji i formułowania ocen. Instrumentalny charakter komunikacji reklamowej nie musi opisywać wszystkich etapów jej przebiegu. W stadiach końcowych i początkowych proces nie osiąga pełnego charakteru perswazyjnego. <br>Umotywowane nadawanie wiadomości zależy także od oceny cech odbiorcy przez nadawcę, co w odniesieniu do instrumentalnych form komunikacji, do których należy reklama, równoznaczne jest z określeniem cech grupy docelowej oraz systemu jej preferencji wobec produktu. <br>Dążąc do efektywnej komunikacji nadawca musi dysponować przesłankami pozwalającymi ocenić ilość posiadanych przez odbiorcę informacji, zarówno przed, jak i po przekazaniu wiadomości. W przypadku zakładanej przez nadawcę rozbieżności między tymi stanami, przekaz powinien być tak konstruowany, by tę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego