Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
nie należy lekceważyć wpływu pamięci na procesy decyzyjne związane z zakupem. Jeśli pozwala na to struktura wypowiedzi - warto powtarzać główne argumenty w zmieniającym się kontekście. W pamięci pozostanie większa ilość informacji. To z kolei w sytuacji zakupu oznacza jej większą dostępność przy rozpatrywaniu "za i przeciw". Zabieg ten nie powinien rozbijać jednak spójności warstwy tekstowej komunikatu.
Główne motywy tekstu powinny być jasno przedstawione, a następnie uzasadniane (Anglicy nazywają tę formę konstrukcji wiadomości Reason Why). Drugim rozwiązaniem jest stopniowe określanie zakresu znaczenia głównych motywów argumentacji. Pełne ich przedstawienie następuje w kulminacyjnym momencie tekstu - z reguły tuż przed zakończeniem. Rozwiązania pośrednie powodują, że
nie należy lekceważyć wpływu pamięci na procesy decyzyjne związane z zakupem. Jeśli pozwala na to struktura wypowiedzi - warto powtarzać główne argumenty w zmieniającym się kontekście. W pamięci pozostanie większa ilość informacji. To z kolei w sytuacji zakupu oznacza jej większą dostępność przy rozpatrywaniu "za i przeciw". Zabieg ten nie powinien rozbijać jednak spójności warstwy tekstowej komunikatu. <br>Główne motywy tekstu powinny być jasno przedstawione, a następnie uzasadniane (Anglicy nazywają tę formę konstrukcji wiadomości Reason Why). Drugim rozwiązaniem jest stopniowe określanie zakresu znaczenia głównych motywów argumentacji. Pełne ich przedstawienie następuje w kulminacyjnym momencie tekstu - z reguły tuż przed zakończeniem. Rozwiązania pośrednie powodują, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego