Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
wydawnictw płytowych. W 2001 r. światowa fonografia znajdowała się już w stanie kryzysu, a szefowie centrali Sony Music głośno narzekali na Napstera i inne internetowe witryny muzyczne udostępniające pliki za cenę o wiele niższą od ceny płyt CD. Sprzedaż odtwarzaczy MP3 z pewnością ów kryzys pogłębiała, aliści stanowiła logiczny efekt rozeznania, wedle którego bardziej opłaca się inwestować w nowe technologie sprzętu elektronicznego doby Internetu niż, ignorując rewolucję technologiczną, trwać w inercji i bezsilnie obserwować systematyczny spadek sprzedaży CD.

Do swoich strat finansowych przemysł fonograficzny sam się poniekąd przysłużył. W latach 90. ustalił się zwyczaj, że na płycie nie powinno być więcej
wydawnictw płytowych. W 2001 r. światowa fonografia znajdowała się już w stanie kryzysu, a szefowie centrali Sony Music głośno narzekali na Napstera i inne internetowe witryny muzyczne udostępniające pliki za cenę o wiele niższą od ceny płyt CD. Sprzedaż odtwarzaczy MP3 z pewnością ów kryzys pogłębiała, aliści stanowiła logiczny efekt rozeznania, wedle którego bardziej opłaca się inwestować w nowe technologie sprzętu elektronicznego doby Internetu niż, ignorując rewolucję technologiczną, trwać w inercji i bezsilnie obserwować systematyczny spadek sprzedaży CD.<br><br>Do swoich strat finansowych przemysł fonograficzny sam się poniekąd przysłużył. W latach 90. ustalił się zwyczaj, że na płycie nie powinno być więcej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego