Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 02/03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
prostej: dzięki jego scenariuszowi i reżyserii Liv Ullmann, niegdyś jego aktorki i towarzyszki życia. Klasę reżyserii Ullmann poznać można po tym, że postać Bergmana staje się po prostu postacią twórcy; pisarza, który współczuje swoim wszystkim bohaterom i chce ukoić ich ból.
Marianne, aktorka, żona dyrygenta Marcusa i matka małej Isabel, rozpoczyna romans z przyjacielem domu, reżyserem teatralnym Davidem. Po kilku miesiącach ukrywania takiego stanu rzeczy kochankowie zostają przyłapani in flagranti (świetna scena - jakby z farsy i tragedii razem wziętych) i wtedy postanawiają żyć razem. Marianne i Marcus przeprowadzają rozwód, lecz nie jest to dobrym początkiem nowego związku.
Stary pisarz mówi, że
prostej: dzięki jego scenariuszowi i reżyserii Liv Ullmann, niegdyś jego aktorki i towarzyszki życia. Klasę reżyserii Ullmann poznać można po tym, że postać Bergmana staje się po prostu postacią twórcy; pisarza, który współczuje swoim wszystkim bohaterom i chce ukoić ich ból.<br>Marianne, aktorka, żona dyrygenta Marcusa i matka małej Isabel, rozpoczyna romans z przyjacielem domu, reżyserem teatralnym Davidem. Po kilku miesiącach ukrywania takiego stanu rzeczy kochankowie zostają przyłapani in flagranti (świetna scena - jakby z farsy i tragedii razem wziętych) i wtedy postanawiają żyć razem. Marianne i Marcus przeprowadzają rozwód, lecz nie jest to dobrym początkiem nowego związku.<br>Stary pisarz mówi, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego