Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Prędzej wyda pieniądze na telefon komórkowy.

Intuicję Kabaja potwierdzają badania nad rynkowymi zachowaniami młodzieży. Pod koniec zeszłego roku firma Millward Brown zorganizowała serię badań jakościowych "Europejska młodzież i jej marki", obejmujących 10 krajów europejskich, w tym Polskę. Wynika z nich, że młodzi ludzie w wieku studenckim korzystają z wielu źródeł rozrywki, uwielbiają piwo, modne sporty, Internet, zaś jedną z najbardziej popularnych marek w tej grupie wiekowej jest Nokia, producent telefonów komórkowych. Hedonistyczna orientacja życiowa i nastawienie na częste zmiany powoduje, że młodzi konsumenci żadną miarą nie przypominają typowych nabywców płyt z muzyką. Ich gusty estetyczne, kształtowane przez różnorodną ofertę rynkową, są
Prędzej wyda pieniądze na telefon komórkowy.<br><br>Intuicję Kabaja potwierdzają badania nad rynkowymi zachowaniami młodzieży. Pod koniec zeszłego roku firma Millward Brown zorganizowała serię badań jakościowych "Europejska młodzież i jej marki", obejmujących 10 krajów europejskich, w tym Polskę. Wynika z nich, że młodzi ludzie w wieku studenckim korzystają z wielu źródeł rozrywki, uwielbiają piwo, modne sporty, Internet, zaś jedną z najbardziej popularnych marek w tej grupie wiekowej jest Nokia, producent telefonów komórkowych. Hedonistyczna orientacja życiowa i nastawienie na częste zmiany powoduje, że młodzi konsumenci żadną miarą nie przypominają typowych nabywców płyt z muzyką. Ich gusty estetyczne, kształtowane przez różnorodną ofertę rynkową, są
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego