Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Europejskiej istotne znaczenie, jako środek przekazu reklamowego, ma telewizja satelitarna. W 1995r. było dostępnych 120 kanałów, finansowanych głównie przez reklamę. Dzięki coraz szerszemu wprowadzaniu światłowodów rozwija się telewizja kablowa, co stanowi dobrą okazję promocji m.in. dla marketingu bezpośredniego, w tym tzw. home shopping.
Strukturę systemów telewizyjnych w Europie przedstawia rys.34.

Zaprezentowane dane dotyczą całości krajów europejskich. Wynika z nich, że za pomocą telewizji można dotrzeć do 159,5mln gospodarstw domowych, z czego 99,2mln odbiera telewizję wykorzystując tradycyjne anteny, 37,8mln odbiera telewizję kablową, a 22,5mln odbiera programy satelitarne.
W różnych grupach krajów europejskich te struktury wyglądają różnie
Europejskiej istotne znaczenie, jako środek przekazu reklamowego, ma telewizja satelitarna. W 1995r. było dostępnych 120 kanałów, finansowanych głównie przez reklamę. Dzięki coraz szerszemu wprowadzaniu światłowodów rozwija się telewizja kablowa, co stanowi dobrą okazję promocji m.in. dla marketingu bezpośredniego, w tym tzw. home shopping.<br>Strukturę systemów telewizyjnych w Europie przedstawia rys.34.<br><br>Zaprezentowane dane dotyczą całości krajów europejskich. Wynika z nich, że za pomocą telewizji można dotrzeć do 159,5mln gospodarstw domowych, z czego 99,2mln odbiera telewizję wykorzystując tradycyjne anteny, 37,8mln odbiera telewizję kablową, a 22,5mln odbiera programy satelitarne.<br>W różnych grupach krajów europejskich te struktury wyglądają różnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego