Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
dynamiki, oznaczającą potrzebę życia w bezpieczeństwie i tradycji,
- wartości niematerialne, czyli poszukiwanie wartości moralnych i głębszego sensu życia,
- wartości materialne jako przeciwieństwo niematerialnych, czyli orientacja na konsumpcję i czerpanie przyjemności z życia.
Na podstawie wymienionych cech i stopnia ich nasilenia ustalono następujące 16 eurosegmentów nabywców, które podzielono na 4 grupy (rys. 6).
Grupa "withdrawal" - starsze osoby w wieku 4560 lat, stanowiące ok. 23% dorosłych obywateli: prudent - emeryci, którzy są zainteresowani spokojnym życiem, defense - mieszkańcy mniejszych miast, którzy poszukują podpory i bezpieczeństwa we własnych tradycyjnych rodzinach, vigilante - sfrustrowani robotnicy poszukujący swojej osobowości; z dużą rezerwą podchodzą do wszelkich nowości; wolny czas spędzają
dynamiki, oznaczającą potrzebę życia w bezpieczeństwie i tradycji,<br>- wartości niematerialne, czyli poszukiwanie wartości moralnych i głębszego sensu życia,<br>- wartości materialne jako przeciwieństwo niematerialnych, czyli orientacja na konsumpcję i czerpanie przyjemności z życia.<br>Na podstawie wymienionych cech i stopnia ich nasilenia ustalono następujące 16 eurosegmentów nabywców, które podzielono na 4 grupy (rys. 6).<br>Grupa "withdrawal" - starsze osoby w wieku 4560 lat, stanowiące ok. 23% dorosłych obywateli: prudent - emeryci, którzy są zainteresowani spokojnym życiem, defense - mieszkańcy mniejszych miast, którzy poszukują podpory i bezpieczeństwa we własnych tradycyjnych rodzinach, vigilante - sfrustrowani robotnicy poszukujący swojej osobowości; z dużą rezerwą podchodzą do wszelkich nowości; wolny czas spędzają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego