Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
konstrukcją przekazu. Pytanie to odnosi się więc do związków między treścią, formą i ładunkiem emocjonalnym komunikatu oraz ewentualną dominacją jednego z tych z czynników. Jest ono tym bardziej istotne, że odwołując się w sposób bezpośredni do argumentacji o silnych cechach motywacyjnych, w sposób naturalny angażujących odbiorcę oraz skupiających jego uwagę, ryzykujemy tworzenie wiadomości, które są silnie zbliżone w swym typie do przekazów realizujących konkurencyjne cele komunikacyjne.
Problem określenia istotnych w danych warunkach cech przekazu reklamowego, wpływających na postawę wobec produktu oraz samej wiadomości, oznacza konieczność ustalenia związków między procesami percepcji oraz pamięci, które pośredniczą w tworzeniu się ustosunkowania wobec komunikatu i
konstrukcją przekazu. Pytanie to odnosi się więc do związków między treścią, formą i ładunkiem emocjonalnym komunikatu oraz ewentualną dominacją jednego z tych z czynników. Jest ono tym bardziej istotne, że odwołując się w sposób bezpośredni do argumentacji o silnych cechach motywacyjnych, w sposób naturalny angażujących odbiorcę oraz skupiających jego uwagę, ryzykujemy tworzenie wiadomości, które są silnie zbliżone w swym typie do przekazów realizujących konkurencyjne cele komunikacyjne. <br>Problem określenia istotnych w danych warunkach cech przekazu reklamowego, wpływających na postawę wobec produktu oraz samej wiadomości, oznacza konieczność ustalenia związków między procesami percepcji oraz pamięci, które pośredniczą w tworzeniu się ustosunkowania wobec komunikatu i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego