Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
surowym brzmieniem o niemal ulicznym charakterze, co zawdzięczał archaicznym syntezatorom analogowym.
Sukces singla Charly (3 miejsce na brytyjskiej liście bestsellerów) pokrzyżował nieco szyki zespołu, który za wszelką cenę starał się uniknąć pozycji gwiazdy. Scena techno raczej wybiera anonimowość, jest zorientowana na taniec w dużej grupie, indywidualne ambicje twórcze należą do rzadkości. Dyskdżokeje nie grają płyt wykonawców, którzy robią furorę. Członkowie Prodigy nie kryli wprawdzie swoich personaliów, woleli jednak pozostawać w obrębie muzycznego podziemia. Swoich kompozycji nie promowali w radiu, nie pojawiali się w programach telewizyjnych, nieczęsto też pokazywali twarze w wideoklipach. Koncentrowali się przede wszystkim na wytrwałym koncertowaniu, co zapewniło im
surowym brzmieniem o niemal ulicznym charakterze, co zawdzięczał archaicznym syntezatorom analogowym.<br>Sukces singla Charly (3 miejsce na brytyjskiej liście bestsellerów) pokrzyżował nieco szyki zespołu, który za wszelką cenę starał się uniknąć pozycji gwiazdy. Scena techno raczej wybiera anonimowość, jest zorientowana na taniec w dużej grupie, indywidualne ambicje twórcze należą do rzadkości. Dyskdżokeje nie grają płyt wykonawców, którzy robią furorę. Członkowie Prodigy nie kryli wprawdzie swoich personaliów, woleli jednak pozostawać w obrębie muzycznego podziemia. Swoich kompozycji nie promowali w radiu, nie pojawiali się w programach telewizyjnych, nieczęsto też pokazywali twarze w wideoklipach. Koncentrowali się przede wszystkim na wytrwałym koncertowaniu, co zapewniło im
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego