Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 04.03 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
szkła a także z metalu. - Ostatnio wyraźnie wzrasta popularność prezentów użytkowych - mówi Aleksandra Pawłowska z firmy public relation Point of View. - Firmy starają się obdarowywać czymś, co się przyda, ale na co nam samym z reguły żal byłoby wydać pieniądze. A zatem kosze piknikowe, zestawy do gry w bule lub rzutki, minikomplety narzędzi technicznych, zestawy naczyń do kuchni chińskiej, a nawet biurowy minigolf czy butelka dobrego wina. Coraz częściej odchodzi się także od natarczywej reklamy: swe logo firmy umieszczają bardziej dyskretnie, a w przypadku prezentów z górnej półki wręcz z nich rezygnują. - Nie musisz być nośnikiem reklamy, ale masz pamiętać, od
szkła a także z metalu. - Ostatnio wyraźnie wzrasta popularność prezentów użytkowych - mówi Aleksandra Pawłowska z firmy public relation Point of View. - Firmy starają się obdarowywać czymś, co się przyda, ale na co nam samym z reguły żal byłoby wydać pieniądze. A zatem kosze piknikowe, zestawy do gry w bule lub rzutki, minikomplety narzędzi technicznych, zestawy naczyń do kuchni chińskiej, a nawet biurowy minigolf czy butelka dobrego wina. Coraz częściej odchodzi się także od natarczywej reklamy: swe logo firmy umieszczają bardziej dyskretnie, a w przypadku prezentów z górnej półki wręcz z nich rezygnują. - Nie musisz być nośnikiem reklamy, ale masz pamiętać, od
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego