Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
130 lat. - Panująca na Zachodzie od pięciu lat moda na ekskluzywną biżuterię zaczyna docierać również do nas.

- Polacy stanowią dużą grupę klientów w najlepszych firmowych salonach na całym świecie. Znają najnowsze tendencje w modzie - mówi Sławomir Pawluk, przedstawiciel domu mody Givenchy na Polskę (firma otworzyła kilka dni temu pierwszy firmowy salon sprzedaży w naszym kraju). - Givenchy szykował się do wejścia na polski rynek od wielu sezonów. Istotną barierą były przepisy celne, które dopiero niedawno zliberalizowano - dodaje. Firma nie obawia się konkurencji ze strony marek już u nas zadomowionych, bo - według niej - Givenchy jest w Polsce od dawna znany.

W krajobraz polskich
130 lat. - Panująca na Zachodzie od pięciu lat moda na ekskluzywną biżuterię zaczyna docierać również do nas.<br><br>- Polacy stanowią dużą grupę klientów w najlepszych firmowych salonach na całym świecie. Znają najnowsze tendencje w modzie - mówi Sławomir Pawluk, przedstawiciel domu mody Givenchy na Polskę (firma otworzyła kilka dni temu pierwszy firmowy salon sprzedaży w naszym kraju). - Givenchy szykował się do wejścia na polski rynek od wielu sezonów. Istotną barierą były przepisy celne, które dopiero niedawno zliberalizowano - dodaje. Firma nie obawia się konkurencji ze strony marek już u nas zadomowionych, bo - według niej - Givenchy jest w Polsce od dawna znany.<br><br>W krajobraz polskich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego