Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Jarek jeździli wyśmienicie. Cóż z tego, skoro kłopoty techniczne uniemożliwiły im prawdziwą rywalizację z Krzysztofem Hołowczycem i jego pilotem Jeanem Markiem Fortinem oraz resztą krajowej czołówki rajdowej. Dziennikarze mówili: "Świetny kierowca, ale w fordzie daleko nie zajedzie...". Pozostały niedosyt i złość. Bo zdobycie "tylko" wicemistrzostwa Polski nikogo w zespole nie satysfakcjonowało.

Blady strach
"Taka awaria zdarza się raz na milion" - mówili o nieszczęsnej zawleczce wybieraka brytyjscy mechanicy z ekipy Mike Little Preparations, która zajmuje się serwisem samochodu Kuliga i Barana. Wiedzą, co mówią? Chyba tak. Od 1985 roku współpracują z Fordem, a w ubiegłym sezonie tych sześciu "angoli" udowodniło, że niezależnie
Jarek jeździli wyśmienicie. Cóż z tego, skoro kłopoty techniczne uniemożliwiły im prawdziwą rywalizację z Krzysztofem Hołowczycem i jego pilotem Jeanem Markiem Fortinem oraz resztą krajowej czołówki rajdowej. Dziennikarze mówili: "Świetny kierowca, ale w fordzie daleko nie zajedzie...". Pozostały niedosyt i złość. Bo zdobycie "tylko" wicemistrzostwa Polski nikogo w zespole nie satysfakcjonowało.<br><br>Blady strach<br>"Taka awaria zdarza się raz na milion" - mówili o nieszczęsnej zawleczce wybieraka brytyjscy mechanicy z ekipy Mike Little Preparations, która zajmuje się serwisem samochodu Kuliga i Barana. Wiedzą, co mówią? Chyba tak. Od 1985 roku współpracują z Fordem, a w ubiegłym sezonie tych sześciu "angoli" udowodniło, że niezależnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego