Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
zagranicznych). Ze względu na przedmiot oferty, sprzedaż scentralizowana dotyczy przede wszystkim dużych i międzynarodowych przedsiębiorstw będących klientami banku. Duże kwoty oferowanych kredytów lub lokat oraz zazwyczaj skomplikowane operacje bankowe ich klientów (dużych firm) wymagałyby, w przypadku sprzedaży zdecentralizowanej, podwójnego przygotowania i opracowania - w oddziale banku i w jego centrali. Sprzedaż scentralizowana wymaga zaangażowania personelu o wysokich kwalifikacjach zawodowych i podejmowania szybkich decyzji. Warunki te mogą być spełnione głównie w centralach banków albo bardzo dużych oddziałach. W pozostałych oddziałach odbywa się przede wszystkim sprzedaż produktów standardowych. Klienci (osoby fizyczne i prawne), którzy pragną złożyć wkłady lub otrzymać kredyty na innych warunkach niż
zagranicznych). Ze względu na przedmiot oferty, sprzedaż scentralizowana dotyczy przede wszystkim dużych i międzynarodowych przedsiębiorstw będących klientami banku. Duże kwoty oferowanych kredytów lub lokat oraz zazwyczaj skomplikowane operacje bankowe ich klientów (dużych firm) wymagałyby, w przypadku sprzedaży zdecentralizowanej, podwójnego przygotowania i opracowania - w oddziale banku i w jego centrali. Sprzedaż scentralizowana wymaga zaangażowania personelu o wysokich kwalifikacjach zawodowych i podejmowania szybkich decyzji. Warunki te mogą być spełnione głównie w centralach banków albo bardzo dużych oddziałach. W pozostałych oddziałach odbywa się przede wszystkim sprzedaż produktów standardowych. Klienci (osoby fizyczne i prawne), którzy pragną złożyć wkłady lub otrzymać kredyty na innych warunkach niż
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego