Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
sprzedaży. Często bowiem produkt i jego funkcje decydują o sposobach doprowadzenia go do konsumenta, a polityka dystrybucji wpływa z kolei na dobór i intensywność zastosowań środków i metod aktywizacji sprzedaży.

3.7.1. Wybór kanału dystrybucji
Wpływ na wybór kanałów dystrybucji mają różne czynniki. Do najważniejszych z nich można zaliczyć:
segment klientów, którym oferowane są określone produkty banku,
produkt, jego funkcje oraz cena,
system dystrybucji firm konkurencyjnych,
zasoby finansowe i kadrowe banku.
Wybór kanałów dystrybucji musi się opierać na wynikach analizy wymienionych czynników. Należy więc określić i scharakteryzować segment klientów, którym mają być oferowane konkretne produkty. Polega to m. in. na
sprzedaży. Często bowiem produkt i jego funkcje decydują o sposobach doprowadzenia go do konsumenta, a polityka dystrybucji wpływa z kolei na dobór i intensywność zastosowań środków i metod aktywizacji sprzedaży.<br><br>&lt;tit1&gt;3.7.1. Wybór kanału dystrybucji&lt;/&gt;<br>Wpływ na wybór kanałów dystrybucji mają różne czynniki. Do najważniejszych z nich można zaliczyć:<br>segment klientów, którym oferowane są określone produkty banku,<br>produkt, jego funkcje oraz cena,<br>system dystrybucji firm konkurencyjnych,<br>zasoby finansowe i kadrowe banku.<br>Wybór kanałów dystrybucji musi się opierać na wynikach analizy wymienionych czynników. Należy więc określić i scharakteryzować segment klientów, którym mają być oferowane konkretne produkty. Polega to m. in. na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego