Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
na działaniu na terenie całej Unii Europejskiej 15 krajów i uzyskiwania w tych wszystkich krajach dużych udziałów w rynku jest możliwa do realizacji tylko przez wielkie koncerny transnarodowe, jak Shell, IBM, Elektrolux czy SKF. Taka strategia charakteryzuje się następującymi cechami: decyzje marketingowe dotyczące produktu, ceny, dystrybucji i promocji uwzględniają masowy segment nabywców, dużą wagę przywiązuje się do tego, aby przedsiębiorstwo osiągało i utrzymywało duże udziały w rynkach, na których działa, sprzedawane produkty cechuje zwykle duży stopień standaryzacji w skali międzynarodowej, zakłady produkcyjne są lokalizowane z punktu widzenia minimalizacji kosztów jednostkowych, wydatki na działalność badawczo-rozwojową i na kształtowanie nowych produktów są
na działaniu na terenie całej Unii Europejskiej 15 krajów i uzyskiwania w tych wszystkich krajach dużych udziałów w rynku jest możliwa do realizacji tylko przez wielkie koncerny transnarodowe, jak Shell, IBM, Elektrolux czy SKF. Taka strategia charakteryzuje się następującymi cechami: decyzje marketingowe dotyczące produktu, ceny, dystrybucji i promocji uwzględniają masowy segment nabywców, dużą wagę przywiązuje się do tego, aby przedsiębiorstwo osiągało i utrzymywało duże udziały w rynkach, na których działa, sprzedawane produkty cechuje zwykle duży stopień standaryzacji w skali międzynarodowej, zakłady produkcyjne są lokalizowane z punktu widzenia minimalizacji kosztów jednostkowych, wydatki na działalność badawczo-rozwojową i na kształtowanie nowych produktów są
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego