Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
krajów. Zyski były niezadowalające. W ramach tzw. triady, czyli trzech grup najbardziej liczących się konkurentów na świecie, pozycja Europy Zachodniej była słaba. Wśród czołowych firm w wielu sektorach przemysłowych dominowały przedsiębiorstwa z Japonii i Stanów Zjednoczonych, rynkowych liderów z Europy było bardzo niewielu.
Podejmowano różnorodne działania zwiększające stopień integracji. Ich sekwencję w latach osiemdziesiątych przedstawia tabl.9. Tworzenie Jednolitego Rynku Wewnętrznego UE przez wyeliminowanie istniejących jeszcze barier w wymianie gospodarczej w ramach tego ugrupowania oraz ujednolicenie przepisów i norm oznacza istotną zmianę warunków działania przedsiębiorstw prowadzących tam swoje przedsięwzięcia gospodarcze. Powstały w ten sposób nowe szanse i okazje, jak też nowe
krajów. Zyski były niezadowalające. W ramach tzw. triady, czyli trzech grup najbardziej liczących się konkurentów na świecie, pozycja Europy Zachodniej była słaba. Wśród czołowych firm w wielu sektorach przemysłowych dominowały przedsiębiorstwa z Japonii i Stanów Zjednoczonych, rynkowych liderów z Europy było bardzo niewielu.<br>Podejmowano różnorodne działania zwiększające stopień integracji. Ich sekwencję w latach osiemdziesiątych przedstawia tabl.9. Tworzenie Jednolitego Rynku Wewnętrznego UE przez wyeliminowanie istniejących jeszcze barier w wymianie gospodarczej w ramach tego ugrupowania oraz ujednolicenie przepisów i norm oznacza istotną zmianę warunków działania przedsiębiorstw prowadzących tam swoje przedsięwzięcia gospodarcze. Powstały w ten sposób nowe szanse i okazje, jak też nowe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego