Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
określonym kodzie językowym oraz jakości kodowania określonych w nim informacji. Posiada on dużą precyzję określania znaczeń na poziomie samego zapisu. Mówiąc o obrazie - z reguły odnosimy się do jego ładunku emocjonalnego oraz konkretnego poziomu znaczenia, które wywołują określone interpretacje, angażują nasz dotychczasowy stan wiedzy. Warto jednak pamiętać, że dominacja cech semantycznych kodowanej informacji nie oznacza całkowitej redukcji jej cech formalnych i przestrzennych. Tekst posiada więc określoną jakość wizualną lub akustyczną. Zanim przeczyta się tekst z reguły się go ogląda. Obraz - mimo dominacji cech formalnych kodowanej informacji - może być również wykorzystywany do tworzenia subtelnych relacji znaczeniowych. Zatem wykorzystywanie zależności w sposobie utralania
określonym kodzie językowym oraz jakości kodowania określonych w nim informacji. Posiada on dużą precyzję określania znaczeń na poziomie samego zapisu. Mówiąc o obrazie - z reguły odnosimy się do jego ładunku emocjonalnego oraz konkretnego poziomu znaczenia, które wywołują określone interpretacje, angażują nasz dotychczasowy stan wiedzy. Warto jednak pamiętać, że dominacja cech semantycznych kodowanej informacji nie oznacza całkowitej redukcji jej cech formalnych i przestrzennych. Tekst posiada więc określoną jakość wizualną lub akustyczną. Zanim przeczyta się tekst z reguły się go ogląda. Obraz - mimo dominacji cech formalnych kodowanej informacji - może być również wykorzystywany do tworzenia subtelnych relacji znaczeniowych. Zatem wykorzystywanie zależności w sposobie utralania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego