Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Gazeta Lubuska
Nr: 08.09
Miejsce wydania: Zielona Góra
Rok: 2005
budowę potrzebne są jednak fundusze unijne, bo wydatku dwóch miliardów złotych nie udźwignie żadne województwo. Ruszyły plany i przygotowania drogowców.

Kto nas robi w konia?

Dlaczego budowa S3 też jest zagrożona? Ministerstwo Infrastruktury nie przygotowało na czas analizy oddziaływania drogi na środowisko naturalne, która powinna trafić do Brukseli do 1 sierpnia. - Do dziś dokumentów brak - alarmuje poseł Bogusław Liberadzki, członek Komisji Europejskiej. - A bez nich komisja nie przydzieli pieniędzy.
Dyrektor jego biura Jerzy Kleniewski mówi wprost: - To celowe działanie. Ministerstwo chce w ten sposób zablokować budowę S3, a pieniądze wydać na inne inwestycje drogowe lub kolejowe. Są na to dowody. Na
budowę potrzebne są jednak fundusze unijne, bo wydatku dwóch miliardów złotych nie udźwignie żadne województwo. Ruszyły plany i przygotowania drogowców.<br><br>&lt;tit&gt;Kto nas robi w konia?&lt;/&gt;<br><br>Dlaczego budowa S3 też jest zagrożona? Ministerstwo Infrastruktury nie przygotowało na czas analizy oddziaływania drogi na środowisko naturalne, która powinna trafić do Brukseli do 1 sierpnia. - Do dziś dokumentów brak - alarmuje poseł Bogusław Liberadzki, członek Komisji Europejskiej. - A bez nich komisja nie przydzieli pieniędzy. <br>Dyrektor jego biura Jerzy Kleniewski mówi wprost: - To celowe działanie. Ministerstwo chce w ten sposób zablokować budowę S3, a pieniądze wydać na inne inwestycje drogowe lub kolejowe. Są na to dowody. Na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego