Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 21.11
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
w którym dźwięk jazzowego saksofonu komentowałby precyzyjnie interpretowane utwory wokalne. To był dziwny pomysł i nikt zbytnio się nie spodziewał, że poza eksperymentem brzmieniowym coś więcej z tego wyniknie.
- Zestawienie muzyki średniowiecznej z brzmieniem saksofonu specjalnie nie dziwi w pańskim wypadku. Czerpie pan inspirację z różnych źródeł: od ludowej muzyki skandynawskiej po etniczną muzykę Pakistanu.
- Eicher jest w swojej firmie producentem eksperymentatorem, dlatego "Officium" nie realizowaliśmy w studiu, lecz w ustronnym klasztorze św. Gerolda w Alpach. Było to dla mnie także twórcze wyzwanie: odnaleźć się z improwizacją jazzową w stylistyce średniowiecznej kompozycji. Podczas realizacji nie poddawałem się specjalnym inspiracjom. Był to
w którym dźwięk jazzowego saksofonu komentowałby precyzyjnie interpretowane utwory wokalne. To był dziwny pomysł i nikt zbytnio się nie spodziewał, że poza eksperymentem brzmieniowym coś więcej z tego wyniknie.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;- Zestawienie muzyki średniowiecznej z brzmieniem saksofonu specjalnie nie dziwi w pańskim wypadku. Czerpie pan inspirację z różnych źródeł: od ludowej muzyki skandynawskiej po etniczną muzykę Pakistanu.&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt;- Eicher jest w swojej firmie producentem eksperymentatorem, dlatego "Officium" nie realizowaliśmy w studiu, lecz w ustronnym klasztorze św. Gerolda w Alpach. Było to dla mnie także twórcze wyzwanie: odnaleźć się z improwizacją jazzową w stylistyce średniowiecznej kompozycji. Podczas realizacji nie poddawałem się specjalnym inspiracjom. Był to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego